Watch online : Boxing.2021.10.09.Tyson.Fury.Vs.Deontay.Wilder.PPV.HDTV.x264-PUNCH[TGx]

Cover
Download
Torrent rating (1 rated)

   Stream is online!

Thanks for rating :
TERRYTIPTOES:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle: (5),


Description

Boxing.2021.10.09.Tyson.Fury.Vs.Deontay.Wilder.PPV.HDTV.x264-PUNCH[TGx]

-----------------------------------------------------------------------------------

SCREENSHOTS
(Click to enlarge)

WARNING screenshots may contain spoilers.
Thumbnails blurred
, click on image for clear picture

Image error Image error Image error Image error Image error Image error

-----------------------------------------------------------------------------------

MEDIAINFO
Container = Matroska (mkv)
Duration = 01:08:10.341
Filesize = 804 MiB
Overall bitrate = 1 649 kb/s
Video
Codec info = AVC High@L3 | V_MPEG4/ISO/AVC
Resolution = 720x400
Display AR = 1.778 | 16:9
Bitrate =
Framerate = VFR
Color space = YUV
Chroma subsampling = 4:2:0
Encoder = x264 - core 157
Audio
Codec info = AAC | A_AAC-2
Channels = 2
Bitrate =
Samplerate = 48.0 kHz
Language = English

  User comments

Posted: 2021-10-10 08:56:45 (2Wks ago) Report

avatar
Reppoints: -5
Just what i'm after, took my pc longer to boot up than it did to login here find it and dload :)
Cheers!  :_pirate


Posted: 2021-10-10 21:30:39 (2Wks ago) Report

avatar
Reppoints: 0
Great fight, thx for sharing


Posted: 2021-10-14 18:15:14 (1Wk ago) Report

avatar
Reppoints: 90
Tough boys one hell of a fight...


Guest-2340
Posted: 2021-10-15 23:27:15 (1Wk ago) Report
Guest user
avatar
Reppoints: -100
Thnx for sharing, but ow man do I miss the golden days of boxing, after the Tyson Era boxing went down the drain. These are no boxers, I'm sorry. Just look at the physique of Fury haha. Wilder is tired after a few rounds, i mean wtf. you cant actually box for 12 rounds?? it was a hugging contest, ugly, not much boxing nor technique im affraid. The real boxing fans know I'm right! Ali vs Frazier says it all, then you watch this crap and it just made me sad of what has become of this beautiful sport I so enjoyed for many years! Mostly the fault of these so-called promotors!!! They need what Dana White did for MMA, then for boxing! my guess, MMA absorbed first boxing, then kickboxing (K1). guess time will tell.


Guest-1516
Posted: 2021-10-15 23:28:00 (1Wk ago) Report
Guest user
avatar
Reppoints: -100
Thnx for sharing, but ow man do I miss the golden days of boxing, after the Tyson Era boxing went down the drain. These are no boxers, I'm sorry. Just look at the physique of Fury haha. Wilder is tired after a few rounds, i mean wtf. you cant actually box for 12 rounds?? it was a hugging contest, ugly, not much boxing nor technique im affraid. The real boxing fans know I'm right! Ali vs Frazier says it all, then you watch this crap and it just made me sad of what has become of this beautiful sport I so enjoyed for many years! Mostly the fault of these so-called promotors!!! They need what Dana White did for MMA, then for boxing! my guess, MMA absorbed first boxing, then kickboxing (K1). guess time will tell.


Post anonymous comment
:) :( :D :P :-) B) 8o :? 8) ;) :-* :-( :| O:-D Party Pirates Yuk Facepalm :-@ :o) Pacman Shit Alien eyes Ass Warn Help Bad Love Joystick Boom Eggplant Floppy TV Ghost Note Msg


CAPTCHA Image